Mereka Awesome :)

Tuesday, March 8, 2011

Ungunya Cinta

Diri ini masih disini,
menanti yang tidak pasti,
kembali bersama diri ini,
alunan petikan gitar itu
masih berlegar di setiap
ruang rongga telinga ini,

Sungguh indah suaramu,
seindah sang burung bernyanyi,
terus mengalunkan melodi indah
sehingga mata ini terpejam rapi

Masihkah kamu disini?
bagi menemani malam-malam sepiku
yang hanya diterangi bintang dan bulan
diangkasa,

Aku rindukan senyuman itu,
aku rindukan saat disisimu,
aku rindu lirikan mata itu,
aku rindu akan dirimu.

Diri ini terus disini,
berhembuskan ombak rindu,
yang terus menguasai perasaan ini,
entah sampai kapan terus
aku disini
menanti kehadiran mu,

Tetapi aku yakin dirimu
akan terus hadir dalam mimpi malam-malamku,
agar aku lena dibuai mimpi nan indah
dalam dakapanmu.





No comments: