Mereka Awesome :)

Tuesday, January 1, 2013

Isyarat Telepati Itu :)

Detak jantung terhenti berdupdap,
langkah seperti hilang arah tujuan,
mata seperti terhenti memberi pandangan,
lidah seperti hilang abjab untuk berkata-kata,
respon si pemilik tubuh seperti melayang,
ruang graviti hilang menjadi nol,
wujud satu ruang yang aku kira,
fantasi semata-mata,

Mata si dia aku tatap dengan penuh makna,
umpama berbicara,
telepati mungkin,
si dia senyum tiada sudahnya,
aku turut tersenyum,
seperti memahami isyarat telepati si dia,

Kini,
aku terbang,melayang dan...hurm,
akal,minda,badan,
kaku,kelu,
bahagia,indah
tersenyum aku sendiri mengenangkan,
mungkin rasa "pelik" ini sudah menguasai aku,
Angau spesifiknya,
mungkin kamu orangnya,
ya,kamulah,
aku berharap,berdoa,bermimpi,
agar kamu tulang rusuk itu :)

No comments: