Mereka Awesome :)

Wednesday, January 9, 2013

Kalian :')

Aku lupa..

Lupa..lupa..lupa akan mereka yang sentiasa hadir untuk diri ini tatkala hati merembeskan tangisan yang entah kenapa.Suasana seperti berubah memberi peluang aku berkata-kata.Kaku sendiri aku dalam dimensi dan dunia yang berbeda.Aku kira masih kurang senyuman ini untuk mereka yang tersayang.Masih adakah waktu yang masih tersisa ini untuk aku terus hadirkan dan selitkan kebahagiaan buat mereka yang tersayang?Mungkin ada yang berkata-kata ayat ini palsu semata-mata.Tapi ini apa yang aku rasa.Apa yang teralun dalam melodi yang telah lama aku ciptakan.Aku manusia biasa.Masih berfungsi.Akal,Hati,Perasaan,Jantung dan semua anugerah yang tidak terkira nikmatnya yang diberi pinjam oleh Allah s.w.t.

Terkadang aku akui..pernah aku cuba membuang segala yang merosakkan,memserabutkan,merunsingkan si taktha dalam tubuh ini.Tapi mereka yang tersayang sentiasa menjadi bayangan,mimpi,dan peneman yang setia dan menyelesakan.Aku sayangkan kalian semua.Aku tidak mahu kehilangan kalian walaupun untuk sekali.Tuhan aku mohon.Jangan lakukan sebegitu.Sebab aku sayang mereka.Sebab aku kasihi mereka.Sebab aku tak rela tak selalu bersama.Aku rapuh tanpa mereka.Seperti kehilangan kompas ketika berlayar.Rapuh.Hilang.Perasaan yang infinity.

Jika harus aku terima duka dan kekecewaan.Kuatkah hati ini untuk menerimanya?soalan hiperbola yang aku terus tunjukkan kepada diri sendiri.Sehari tanpa mereka yang tersayang aku rasa satu "hole" tertebuk dalam sanubari.Kerana apa?Kerana kalian adalah sumber kekuatan aku.Kalian adalah anugerah yang terindah.

#Beloved daddy,mummy and brothers
#Le' Elmos
#Sahabat2
#Buddies

No comments: